zondag 18 maart 2018

Wat is het koud. Verlangen naar warmte en bloemen.


Wat blijft het toch koud

Ik herinner me maar 1 keer dat dit ook zo was
5 1/2 jaar geleden woonden wij een paar maanden in Luxor, Egypte
Vanuit Nederland kreeg ik alsmaar berichten over hoe KOUD het was
En wij waren blij heerlijk weer te hebben

Ons uitzicht toen vanaf het balkon


En van de andere kant van het huis


Een paar van mijn lievelingsfoto's uit die tijd







Maar toen we in maart terugkwamen was het toch koud.....
En nu is het weer zo

Binnen ben ik in een lentemood
Ik maakte een lente Etsyshop
En eergisteren zag ik dat 2 van mijn lentekaarten zijn verkocht
Zo leuk


Het hele huis staat vol bloemen


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's vanuit Luxor! Ik kan me goed voorstellen dat je daar met dit weer naar terug verlangt.

    De temperaturen gaan weer langzaam stijgen las ik, dus laten we het hopen. Je lentekaartjes waren ook wel heel erg schattig en dat iedereen nu naar de lente uit aan het kijken is, doet de verkopen vast goed!
    Fijne week, Geri!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Wat zal het ineens koud geweest zijn toen jullie terug kwamen. Wat een lieve kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een overgang zal dat geweest zijn, van warm naar heel koud !
    Van mij mag de lente nu echt gaan beginnen, wat duurt het toch lang.
    Schitterende foto's Geri, fijne week, liefs, Mapi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's en die eendjes maken van deze koude dag een lentedag. Ze zijn prachtig! Groet El

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015