K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van tekenen en schilderen, ik hou van fotograferen, van lezen, van wandelen en van nog zoveel meer.........

Je kunt schilderijen of kaarten kopen.
Of, met plezier maak ik iets voor je.

zondag 4 juni 2017

Someday, everything will make perfect sense


Op het moment heb ik weer het gevoel dat ik bezig ben als een kip zonder kop.
We hebben uiteindelijk een parasol besteld via Bol. com
Ideaal zo'n webwinkel
Alleen het wachten op de bezorger vind ik vervelend
Ik ben altijd bang de bel niet te horen
Ik ben nu een paar dagen veel vroeger dan normaal opgestaan
En heb ervaren hoeveel langer de dag dan is
Wat is dat heerlijk

Maar ik heb nu wel slaaptekort
met als gevolg een duf hoofd
Ik kom tot niets
Rommel een beetje aan
Schilder niet
Kijk op Twitter, op Instagram, op Facebook
Bewerk eens wat foto's
Maak filmpjes en rommel met Boomerang
Heb zonet de prachtige film bekeken die Lucy Worsley over Jane Austen maakte


Dus doe een boel
Maar niet wat ik me voorgenomen heb

Een poosje terug wilde ik mee doen aan thankgoditismonday
Ik krijg iedere maandag een email met een opdracht
De opdrachten spraken me echter niet zo aan
Dus stopte ik ermee
Maar de afgelopen maandag kreeg ik dit

Someday, everything will make perfect sense
So for now, laugh at the confusion, smile through the tears,
and keep reminding yourself that everything happens for a reason

Met een speech van Steve Jobs 
En dit speekt me wel erg aan

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.