woensdag 24 mei 2017

Zonnetje in de tuin en het maken van keuze's.....moeilijk.


Het was heerlijk weer, dus lezen in de tuin

Sinds we de huizenhoge coniferen hebben laten weghalen uit onze tuin hebben we ZON. Overal, waar dit eerder alleen aan 1 kant van de tuin was. We zijn al voor de tweede keer naar het tuincentrum geweest en ik koop ook planten bij het winkelcentrum. We hebben grootse plannen die we stap voor stap gaan verwezenlijken.

Stap voor stap


Van een vriendin kreeg ik AH tuintjes
Vorig jaar had ze er zelf succes mee gehad
Maar nu had ze er geen zin meer in

En wat blijkt, ik vind dit toch leuk
Wat jullie zien zijn zonnebloemen
Wat klein, he?
Ik vind het zo leuk dat ik er erover denk een zaaitafel te gaan kopen
Ik heb ook papaver zaad en andere kruiden gezaaid



Ik ben gek op kleine bloemetjes en op wilde bloemen
Maar onze volgende koop wordt toch iets met forsere bladen (als tegenwicht)


Tuinhuisje is van de buren
Nu de coniferen weg zijn is er inkijk
Ik vind het niet erg
Ben benieuwd of zij het ook zo laten


Het is er weer het mooie schaduwspel op de tafel


Onze parasol is lelijk geworden
Dus zijn we op zoek naar een nieuwe
Maar o hemel, wat moeten we kiezen?
Ook hierin weer zoveel keuze
Ze zeggen dat de twintigers en dertigers van nu
 zo lijden onder de keuze mogelijkheden
Nu niet alleen zij hoor
Ik word er moe van


1 opmerking:

  1. Ben je echt niet de enige Geri, er is veel te veel van alles.

    Liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015