dinsdag 17 januari 2017

We kregen een nieuw modem en.....hij doet het.

Ik ben helemaal van slag. Mijn hele dagritme door de war. We hebben een nieuw modem, een nieuwe Experiabox. Ons oude modem hadden we al jarenlang en werkte goed. Maar we kregen nu een mail van de KPN dat we een modem konden krijgen die nog sneller internet zou leveren.

Een poosje terug werd de doos afgeleverd en vandaag 17-01-2017 zouden we het kunnen instellen. We begonnen vol goede moed. Maar we vonden geen beschrijving in de doos. Gelukkig hebben we mobiele telefoontjes, zodat we een video konden bekijken. Maar............denken jullie dat het gemakkelijk ging? Nee dus. Uit narigheid vroeg ik een chat aan. Er gebeurde niets. Nu ben ik niet dol op
telefoneren, maar ja, wanneer je wanhopig wordt ;-)  We kregen een allervriendelijkste jongeman aan de telefoon. Met een waar jobsgeduld loosde hij ons door alles heen. Wat hij vertelde was totaal anders dan de instructievideo. Hier begrijp ik nog steeds niets van. Even leek het er op dat hij een afspraak met een monteur zou moeten maken, tot ineens......... de lampjes gaan aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We waren zo blij, De medewerker van de KPN heel erg bedankt.

1 opmerking:

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015