dinsdag 29 april 2014

Couturier, een fototoestel en ikzelf


Ik heb mijn 2 boeken voor mijn boekenproject van deze maand uit

 Le temps perdu van Proust en Schuld en Boete van Dostojevski
Ik ga nu dus 2 kaarten voor mijn kaartencollectie maken
Vanmorgen ben ik bezig gegaan voor Schuld en Boete
Inspiratie, waar vandaan?
Ik heb de laatste 2 dagen geregeld naar een modeshow van John Galliano gekeken
Tijdens 1 van die shows komen er een aantal opnames van de couturier zelf
en die brachten me op een idee
Ik kan You tube stilzetten, een foto nemen
en dit gebruiken voor de figuur op de kaart
Zo gezegd, zo gedaan
Toen ik de resultaten bekeek
zag ik een grappige weerschijn
 van mijn fototoestel en van mijzelf
 in het scherm van de laptop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015